"Όλα τα παιδιά να συμμετέχουν ως ίσοι προς ίσων στα προγράμματα των δημοσίων σχολείων - Αυτός πρέπει να είναι ο στόχος της Ενιαίας Εκπαίδευσης"
Πέμπτη 26.08.2021
Πέμπτη 26.08.2021, από Αποστόλου Ανδρέας
Αποστόλου Ανδρέας
Βουλευτής Λάρνακας Κ.Σ. ΕΔΕΚ

Δήλωση μετά το πέρας της συνεδρίας της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Παιδείας και Πολιτισμού με θέμα τα παιδιά που φοιτούν στα δημόσια σχολεία και χρειάζονται στήριξη από σχολικούς συνοδούς.
25 Αυγούστου 2021


Θέλω να τα τονίσω πως εμείς λαμβάνουμε κυρίως υπόψιν την άποψη των γονιών, των συνδέσμων που εκπροσωπούν αυτά τα παιδιά και της Επιτρόπου Προστασίας των Δικαιωμάτων των Παιδιών, οι οποίοι δυστυχώς εντοπίζουν ανεπάρκειες για ακόμα μια χρονιά.


Στην Επιτροπή έχουμε καταθέσει μια σειρά εισηγήσεων ενώπιον του Υπουργείου Παιδείας, αλλά κυρίως καλέσαμε το Υπουργείο Παιδείας να εξετάσει τα υπομνήματα, τα οποία έχουν κατατεθεί τόσο από την Επίτροπο όσο και από τους οργανωμένους γονείς αυτών των παιδιών.


Το επόμενο διάστημα ελπίζουμε να έχουμε ενώπιον μας, το νομοσχέδιο που αφορά την Ενιαία Εκπαίδευση, που κρίνουμε ότι είναι ένα από τα σημαντικότερα νομοσχέδια, τα οποία έχουν συζητηθεί τα τελευταία χρόνια στην Βουλή όσον αφορά τα θέματα Παιδείας.


Το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουμε ένα κύκλο διαβουλεύσεων με τους συνδέσμους των γονέων των παιδιών αυτών, αλλά και με την Επίτροπο Προστασίας των Δικαιωμάτων των Παιδιών γιατί γνωρίζουμε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες ανησυχίες όσον αφορά συγκεκριμένες πτυχές του νομοσχεδίου και θα προσπαθήσουμε με εποικοδομητικό τρόπο μέσα από τις συζητήσεις να κάνουμε συγκεκριμένες προτάσεις και τροπολογίες έτσι ώστε το νομοσχέδιο να εξυπηρετεί πραγματικά τα παιδιά μας.

Το καλώς νοούμενο συμφέρον των παιδιών μας και ειδικά αυτών των παιδιών, τα οποία θα πρέπει με σοβαρότητα να εγκύψουμε στις οποιεσδήποτε ιδιαιτερότητες έχουν, για να μπορέσουν μέσα από αυτό το πρόγραμμα, της ενιαίας εκπαίδευσης, να συμμετέχουν ως ίσοι προς ίσων στα προγράμματα των δημοσίων μας σχολείων σε όλες τις βαθμίδες.

Ανδρέας Αποστόλου
Βουλευτής Κ.Σ. ΕΔΕΚ Λάρνακας

Blog